”Kannustavassa ilmapiirissä on hyvä työskennellä”

Kirsi Alahuhtala työskentelee asiakaspalveluassistenttina Helsingin ydinkeskustan yksikössä.

Minkälaista osaamista tehtävässäsi tarvitaan?
Asiakaspalveluassistentin pitää olla joustava, yhteistyökykyinen ja organisointitaitoinen.  Oma-aloitteisuus ja itsenäisyys ovat avuksi.

Tehtävässäsi menestyy, kun
toimitilojen vuokraukseen liittyvät asiat ovat hallussa. Vastaamme kaikkiin asiakkaiden kysymyksiin. Jos vastausta ei ole valmiina, etsimme henkilön, joka tietää.

Mikä on Spondan menestystekijä?
Asiantuntevat ihmiset ja kannustava ilmapiiri.

Mikä on parasta Spondassa?
Hyvä tiimi ja mukavat työkaverit sekä mahdollisuus kehittää omaa tehtävänkuvaa.