Sponda Oyj:n tilinpäätös 2017 on julkaistu

Sponda Oyj                                                  Pörssitiedote                                            23.02.2018 klo 10:00

Sponda Oyj:n tilinpäätös 2017 on julkaistu

Sponda Oyj:n vuoden 2017 tilinpäätös, hallituksen toimintakertomus ja tilintarkastuskertomus on julkaistu tämän tiedotteen liitteenä ja yhtiön verkkosivuilla osoitteessa https://investors.sponda.fi/fi-FI/reports-and-presentations. Tilinpäätös julkaistaan suomen- ja englanninkielisenä.

Spondan vastuullisuuskatsaus julkaistaan arviolta viikolla 11. Sponda raportoi vuosittain vastuullisuustyönsä tulokset ja tavoitteet Global Reporting Initiativen (GRI) raportointiohjeiston mukaisesti.

Sponda Oyj

Lisätietoja: Talous- ja rahoitusjohtaja Niklas Nylander, puh. 040 754 5961

Sponda Oyj on Suomen suurimpien kaupunkien toimitilakiinteistöihin erikoistunut kiinteistösijoitusyhtiö. Spondan toiminta-ajatuksena on omistaa, vuokrata ja kehittää toimistotiloja, liiketiloja ja kauppakeskuksia toimintaympäristöiksi, jotka luovat edellytykset asiakkaiden menestykselle. Spondan sijoituskiinteistöjen käypä arvo on noin 3,9 miljardia euroa ja vuokrattava pinta-ala noin 1,2 miljoonaa neliömetriä.

This announcement is distributed by Nasdaq Corporate Solutions on behalf of Nasdaq Corporate Solutions clients. The issuer of this announcement warrants that they are solely responsible for the content, accuracy and originality of the information contained therein. Source: Sponda Oyj via Globenewswire