Sponda Oyj:n tilinpäätös 2018 on julkaistu

Sponda Oyj                                                                      Pörssitiedote                       27.3.2019 klo 12:00

Sponda Oyj:n tilinpäätös 2018 on julkaistu

Sponda Oyj:n vuoden 2018 tilinpäätös, hallituksen toimintakertomus ja tilintarkastuskertomus on julkaistu tämän tiedotteen liitteenä ja yhtiön verkkosivuilla osoitteessa https://www.sponda.fi/sponda-yrityksena/taloudellista-tietoa/raportit-ja-esitykset. Tilinpäätös julkaistaan suomen- ja englanninkielisenä.

Sponda Oyj

Lisätietoja:

Toimitusjohtaja Kai Aejmelaeus, puh. 020 431 3340
Talous- ja rahoitusjohtaja Joonas Mäkipeska, puh. 020 431 3480

Sponda Oyj on Suomen suurimpien kaupunkien toimitilakiinteistöihin erikoistunut kiinteistösijoitusyhtiö. Spondan toiminta-ajatuksena on omistaa, vuokrata ja kehittää toimistotiloja, liiketiloja ja kauppakeskuksia toimintaympäristöiksi, jotka luovat edellytykset asiakkaiden menestykselle. Spondan sijoituskiinteistöjen käypä arvo on noin 3,8 miljardia euroa ja vuokrattava pinta-ala noin 1,2 miljoonaa neliömetriä.

This announcement is distributed by Nasdaq Corporate Solutions on behalf of Nasdaq Corporate Solutions clients. The issuer of this announcement warrants that they are solely responsible for the content, accuracy and originality of the information contained therein. Source: Sponda Oyj via Globenewswire