Tulostiedotus vuonna 2016

Sponda julkaisee vuoden 2016 osavuosikatsaukset seuraavasti:

Osavuosikatsaus 1–3/2016
keskiviikkona 4. toukokuuta 2016

Osavuosikatsaus 1–6/2016
torstaina 4. elokuuta 2016

Osavuosikatsaus 1–9/2016
perjantaina 4. marraskuuta 2016

Sponda julkaisee kaiken sijoittajamateriaalin sekä suomeksi että englanniksi. Materiaali löytyy Spondan verkkosivuston Sijoittajat-osiosta.

Tiedotteet voi tilata Spondan verkkosivuilta tai ottamalla yhteyttä Spondan viestintään:

Sponda Oyj, Viestintä
PL 940, 00101 Helsinki
sähköposti: nina.saajasto(at)sponda.fi

Spondan sijoittajaviestintä

Spondan sijoittajaviestinnän pääasiallinen tehtävä on varmistaa, että markkinoilla on käytössä oikeat ja riittävät tiedot, jotta sijoittajat voivat arvioida yritystä sijoituskohteena nyt ja tulevaisuudessa. Sijoittajaviestintä huolehtii siitä, että yhtiön tiedottaminen on tasapuolista, ajantasaista ja avointa.

Spondan hallitus vastaa sekä osavuosikatsausten että tilinpäätöstietojen julkaisemisesta. Toimitusjohtaja, talous- ja rahoitusjohtaja sekä yrityssuunnittelu- ja sijoittajasuhdejohtaja vastaavat yhteydenpidosta Spondan sijoittajien kanssa. Hiljainen jakso alkaa Spondassa kolme viikkoa ennen tuloksen julkistuspäivää. Tällöin Sponda ei kommentoi eikä tapaa pääomamarkkinoiden edustajia.

Tiedot niistä pankeista ja pankkiiriliikkeistä, jotka ovat ilmoittaneet tekevänsä Spondan toimintaan liittyviä analyyseja, ovat yhtiön verkkosivuilla osoitteessa www.sponda.fi. Lista voi olla puutteellinen, eikä Sponda vastaa analyyseissä esitetyistä arvioista.